antradienis, birželio 5

Sound of music


Jau trečius metus vasarą pasitinku su dainuojamosios muzikos festivaliu - Senamiesčio žiogas. Pirmais metais, kaip grafikos parodos dalyvė, antrais - kaip savanorė, trečiais - parodų koordinatorė. Progresas juntamas. Ir taip gera daryti tai, ką daryti gera. Tariu už tai bekraštį dėkui "Idėjų garažo" žmogeliukams :}
Niekas kitas geriau nepasitinka saulės, kaip skambantys žodžiai. Veik, net ne žodžiai, o skambančios emocijos. Gyvenimo istorijos bei įvykiai užkoduoti poetiniame garse.
Asmenine nerašyta tradicija tapęs renginys turi ir savų keistumų. It tyčia netyčiom, sutapimai ar likimas tampa pasakojimu... Muziką, kuri mane augina ir jos kūrėją, atlikėją gerbiamą ir mano labai mylimą, Andrių Kaniavą gamtos stichijos nuolat pasitinka lietumi. Matyt, kad muzika vandeniu įsigertų į odą. Matyt, kad žmogus skambėtų kartu su muzika. Matyt, kad gyvenimas yra gražus.
Andriaus Kaniavos pasirodymas buvo paliktas vakaro pabaigai,o prieš tai pasirodė kiti talentingi atlikėjai. Pora jaunų veidų - Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos mokiniai Akvilė ir Rokas bei žavioji Eglė Sirvydytė ir niekad nenuspėjamas emocinis judesio užtaisas - Saulės broliai. Vakaras tapęs šypsena. Viena, didele, bendra šypsena spindinčiuose žmonių akyse.
Tradiciška ir tai, kad šis reginys vyksta Kauno senamiestyje įsikūrusiame Ryšių istorijos muziejaus kiemelyje, bet dėl prastų oro sąlygų, šį kartą renginys buvo perkeltas po stogu į "Fluxus ministeriją". Pilkos betoninės sienos nesutrukdė skambėti emocijoms. Žmonių srautas buvo didelis, visi atėjo pasimėgauti garsais, atlikėjais, vieni kitais ir neapčiuopiamais požeminiais atradimais.
Mano indėlis buvo renginio metu organizuota keramikos darbų paroda. Čia man stipriai talkino Vienožinskio menų fakultetas, jų dėstytojai, buvę ir esami studentai. Dar ir dar kartą ačiū Jiems!


Po renginį pasidairyti galite ČIA 


Ir mano derinukas koncertui:
*Suknelė - kuistukas
*Megztukas - kuistukas
*Baltos pėdkelnės - Senamiesčio pėdkelnių parduotuvė

Apmaudu, kad teko viską slėpti po lietpalčiu... šiurpuliais lakstė kūnas vasarą pasitikdamas su +5 temperatūra. 











7 komentarai:

  1. Oi, vėl norisi pasakyt, kad labai gražiai atrodai :] O Kanaiava Andrius ir mano labai mylimas ♥

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkui :} Mylėkime jį. Palytėtų dangaus žmonių reta...

    AtsakytiPanaikinti
  3. tie kaspinėliai tobuli :))) Net nebežinau ant kurių batukų jie man labiau patinka :D Smagiai atrodo ir ant tų ir ant šitų :) Suknelė man irgi patinka, tokia vasariška :)
    Jaučiu, ir tas festivalis man patiktų. Turėtų būti žiauriai įdomu pabuvus dalyve, sudalyvauti ir koordinatorės pozicijose.
    O dar, A. Kaniava man irgi patinka, nesakyčiau, kad dažnai klausausi, bet užeina :) Užtai va Saulės brolių nežinojau, įdomūs tokie :)))
    Ūkanotasis Albionas, kaip žinia, geru oru irgi nepasižymi. Birželio pirmąją siurbiau bananinį ledų koktleilį apsimovusi vilnones kojines. Mano kambary termometras rodė vos 15 laipsnių, ir dar kaip tyčia musų boileris neveikia, o karalienė švenčia jubiliejų, ir visiem nedarbo dienos. Lyja, šalta, šalta namie, šalta lauke. Į lauką be paltuko ir šaliko nelendu.

    AtsakytiPanaikinti
  4. smagu, kad matyti progresas. ir dar srityje kuri patinka.:) beje, visad pliusa nejuciom uzdedu Kaniavos gerbejams...:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Saulės broliai labai ramina, jie tokie teisingai nieko blogo :D Apskritai, dainuojamoji poezija nėra muzika, kurios galėtum nuolat klausyti. Ji etapinė, kaip koks išgyvenimas ar emocija :} ...nors kita vertus, visa labai priklauso nuo meto, kada kas vyksta. Nes arba tinka, arba ne :}
    Ūkanos man nepatinka! Nesu karščio fanė, bet 20 laipsnių termometro stulpelyje man širdelę kutentų teigiamai :D norisi vis tik išsisukti iš to svogūno sindromo ir gerti šaltus kokteilius. Ypač, kai dabar tiek visokių idėjų kilo nusižiūrėjus Tavo kulinarinius, siurbiamus per šiaudelį, bandymus :}

    Juste, tas nematomas pliusiukas ir pas mane egzistuoja :} Žinoma, jei žmogui nepatinka, tai aš jo neišminusuoju, bet jei priešingai - tada dar labiau žaviuosi. Ir nebūtinai Kaniava, apskritai muzika su idėja.

    AtsakytiPanaikinti
  6. very cute dress and great idea with this bow ...

    http://wardrobexperience.blogspot.de

    AtsakytiPanaikinti
  7. aha.:) su kaniava dar toks dalykas, kad kartais atrodo tiek kartu klausytoj dainoj galiu kazka naujo isgirst, atrast, buna smagu tada.:) ai ir dar tos jo improvizacijos. daina gali visai naujai padainuot. va tai ir rodo talenta zmogaus.:) neisispraudzia i remus.

    AtsakytiPanaikinti