antradienis, birželio 12

In ir jan

Mano tylą užpildo katinai.
O buvimą dviese - papildo jų murkimas. Tada nereikia peštis, kuris ant kelių laikys katiną, nes jie du :} 
Mūsų katinai - saldžios miegapelės. 
Domino ir Šilkas. In ir jan. Visada kartu. Abu. Dviese.  
Du atsirado netyčia. Planuojamas buvo vienas augintinis, bet... Vienu metu, skirtingose vietose, du žmonės ėmė ir priglaudė po karalaitį katinaitį. Dabar jie du neišskiriamieji. O kai Do buvo pradingęs keletai dienų, Šilkas nerimastingai  tupinėjo palanges, ignoravo futbolo kamuoliuką ir paskelbė agurkų bado akciją.
Meilė su meile, prie meilės, ant meilės, už, po, dėl, kad... Ir taip, tai yra meilė. 






Jie miega, kaip du to paties katino variantai :D 





9 komentarai:

  1. o jerguteliau kaip miela! sypsena sukele.:) negaliu kokia zavi katinu meile!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Iš tiesų tai aš šunininkė, bet ką aš čia apgaudinėju - kai pamatau svetimus katinus kyla noras juos prisivilioti ant kelių ir myluoti.
    Mano močiutė turi 5 priklydėlius, sodyboje (tai jie visi tokie skirtingi: vienas nepakenčia buvimo ant kelių ir glostymų, kitas ignoruoja mane, bet pasirenka tokias įdomias miegojimo vietas pvz. kriauklė, karutis, tuščia dėžutė; mažoji mėgsta būti šukuojama, o likusios dvi trokšta būti glostomos ir myluojamos)
    Labai graži katiniška draugystė :), o ir spalviškai jie taip gražiai atrodo: juoda ir balta.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš irgi buvau šunininkė :D bet sako žmonės, kas 7 metus keičiasi. Gal čia taip ir nutiko. Laikome Vilkiuką kieme, bet kambaryje karaliauja jiedu :}
    Tiesą, sakai... katės labai charakteringi padarai. Emocionalios, nuotaikingos bei principingos. Ne veltui sakoma, kad "katinas vaikšto vienas". Nors pastarojo bruožo pas saviškius neįžvelgiu. Gal tik Šilkas kiek ūmiau reaguoja, kai nutinka ne pagal jį, o Do tai lego - sėdės, miegos taip, kaip jį ištiks situacija :}

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oj, kokie meilučiai! Jie man primena mano kačiuką ir šuniuką, jie grynai irgi neišskiriami(o sako dar, kad šuo su katinu nesutaria) :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kad mums taip :} Mūsų vilkiukas nė už ką nenori draugiškai bendrauti su šiais išdykėliais :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. tikri gražučiai :)) atrodo tokie minkšti ir švelnūs. Dar tos rausvos nosytės :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Jie tokie :} O nosytės būna iki negalėjimo rausvos, kai jie miega. Pabudus tik šiaip rausvos :} Žavi mistika.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jetus kokio meilumooooo, tiesiog nerealu!!!Nuostabūs...

    AtsakytiPanaikinti