šeštadienis, balandžio 23

Margiai

Velykos visad man buvo labiau kūrybingas metas, nei šventė. Pasivaikščiojimai pievomis ir pakampėmis ieškant jau bundančios gamtos, žolelių rinkimas, vėliau jų rišimas ant kiaušinių ir galiausiai spalvingi rezultatai. Tarsi, pavasario paminėjimas, priminimas kokia marga marga mūsų gamta, pavargusioms nuo žiemos akims. Vardan pavasario!










8 komentarai:

  1. akys tikrai buvo pavargusios. gražūs margučiai.:) primena vaikystę toks dažymo būdas. būdavo įdomus ritualas ankstyvą rytą eit rinkt žolelių ir vėliau jas sukt ant kiaušinių.:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man ta vaikystės aliuzija šiame procese ir patinka... nesinori keisti įpročio :) Gerai, kad nukelia į vaikystės prisiminimus, tai taip teigiama. Manau :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. teigiama.:) bet bent jau man nebeišeina ten nusikelt. per daug man daro įtaką vėlykų metu esanti aplinka, kurioj jau kažkas pakitę. na pakitę daug kas ir manyje, kas nebeleidžia taip džiaugtis tuo, kuo džiaugiausi tais laikais.:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Puikiai suprantu... pakinta situacija, aplinka ir tu pats. Ir šiaip, man bet kokia šventė asocijuojasi su šeima, o kai šeima esi vienas pats arba istorijoje susiklostę žmonės, tada ir šventė lieka tik šypsena veide ir didele nostalgija kažkur po šonkauliais.

    AtsakytiPanaikinti
  5. As tave stebiu ir man patinka tai daryti. :) idomu, netiketa, spalvinga, kazdieniska- kitaip,o tai nelengva uzduotis :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš kartais laikausi nuomonės, kad apie draugus žinant kuo mažiau santykiai vystosi sklandžiau, bet... man taip pat patinka tave pažinti visais įmanomais būdais, tik va... "bugai" su internetu išvalė visus mano "sekamuosius", ką atmintis leido susiradau, o kiti taip ir liko. Geras tavo komentaras, ne tik todėl, kad smagu girdėti teigiamybes, bet ir todėl, kad aš vėl iš naujo tave atradau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. ne taip mane supratai, bet niekis :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Taip supratau, o komentaro tąsa apie "sekamuosius" buvo aiškumo dėlei.

    AtsakytiPanaikinti