antradienis, birželio 25

Way

    Naktimis pilnatis - dienomis vasaros lietūs. Nepaisant to. Nuotaika išdykus. Lygioje vietoje kyla šešėliai, atvaizdai išsikeipia. Šiandien viskas atrodo aštru ir netikra. Šiandien visa Visata nusiteikus prieš mane, nes pati tas mintis kedėjau, puoselėjau, auginau. Įlindau į geltonos spalvos beprotybę ir joje, kaip tam paveiksle "Kristus šlapime" - skendau. Slėpynės su nuosavomis nuotaikomis. Liūdesį laikiau didžiausiu įkvepėju, o šiandien purtausi nuo tų minčių, nes liūdesys man dovanoja apatiją. Subrandintą ir stiprią. O mano liaunas nors ir grūdintas egzistavimas to neatlaiko, nesipriešina. Sėdžiu bandydama pražiūrėti skylę sienoje, viduje graužatis, bet rankos, kaip įbestos nesiima nieko daryti. 

   Nuotaikų pasiansas. Tikrumoje jau nebegaliu būti viena. Vakar užbaigėm pasakų savaitgalį. Mi perleido man vairą ir aš visą dieną užsiėmiau vairuotojo terapija (nors teisės mano rankose dar tik savaitę, savo sąskaitoje jau turiu ~1000 kilometrų). Japy! Aplankėme Varlaukį bei Kartupius, prabėgomis apžiūrėjome Jurbarko gatves, nustebinom muškėtininko D mažąjį brolį, ridenome pievomis cukrų... Akimirkos. 


















Mi rado giganišką pienės pūkų kamuolį...  


...o aš svajonių basutes ;D 



4 komentarai:

  1. Juodas katinas! <-- svajonė
    Nusipaveiksluoti prie šieno rulonų <-- svajonė
    Visą kitą irgi nuostabu :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. kokios fainos, vasariškos nuotraukos :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Viktorija, katinukas skolintas ;D O mintis apie nuotraukas prie šieno suktinukų pora metų brandinta. Pernai besiruošiant jie dingo iš laukų, šiemet - aplenkėme traktorius ;D :}

    Dėkui, merginos :} Visada malonu rasti tokius jaukius komentarus. Kažkaip šildo :}

    AtsakytiPanaikinti
  4. oh gražume ir gerume tu! Prasukau tas nuotraukas kokius penkis kartus. Tie šieno rulonai man visada atrodė, kaip ateivių palikti pėdsakai, o iš arti taip niekada ir nesusidūriau, tik karts nuo karto matau per mašinos langą Lietuvoje. Beje, sveikinu su teisėm! Aš savo tikiuosi iki Naujų Metų pasidaryti :D
    Nuotaikos pažįstamos, bet gi! Nieko nėra amžino, viskas keičiasi, net jei atrodo, kad gal kurį laiką stovi vietoje. Liūdesiui nepasiduok.

    AtsakytiPanaikinti