antradienis, spalio 16

Molbert & Crane

Maži, gražūs dalykai 
Sužadėtinis man padarė molbertą, kurį jau nekantrauju išbandyti 
O aš iš naujo išmokau lankstyti popierines gerves. 
Tai, it sparnuoti galvosūkiai, labai padeda nuraminti mintis. 
Poveikis, kaip mėtų arbatos :} 





Ar Jums patinka origami? :} 

4 komentarai:

  1. Patinka patinka :) ir molbertas, ir gervė :) O aš gervės nemoku lankstyt.. Mane draugas buvo išmokęs gėles lankstyti... bet irgi pamiršau.. ;( aš tik karoliukus moku verti ir nerti :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Va čia tai nagingas vyras, kad net pavydu :) (ach, gilus atodūsis).
    Man patinka origami: žiauriai gražu, o dar ir sudėtingai atrodo, kažkada mokėjau išlankstyti gėlytę, dabar nebemoku. O gervės tai kokie gražūs, elegantiški ir grakštūs paukščiai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nemokėjau gervės ir aš, bet yuotubas išmokė ;D kažkaip bevakarodama prisiminiau prieš pora metų tekstilės bienalėje lankstytus balandžius. Pabandžiau - nebesigavo. Nors tada mes jų išlankstėme tūkstančius :} Laikas pradangina tokius dalykus.

    Pritariu, Ema, gervė ypatingas paukštis. Pas mane į užtvenktą upelį porą kartų buvo nusileidusi. Visa tokia pasitempusi, grakšti, paukščių princesė :}

    AtsakytiPanaikinti
  4. Koks gražus medis! Ir koks gražus daiktas! Šaunu! Aš jo nenaudočiau pagal paskirtį, nes nemoku menininkauti, na, jau nebemoku. ;( Klaidinčiau savo svečius :)))

    AtsakytiPanaikinti